CASE STUDY
PAYDENS-apotheek
Marktsector: Apotheek
Paydens is een onafhankelijke apotheekgroep in familiebezit. Ze zijn opgericht in 1969 en bedienen het publiek vanuit 125 openbare apotheken in het zuidoosten van Engeland, evenals een e-commerce winkel.
Achtergrond
We vroegen de Managing Director van Paydens naar de inventarisvereisten van de groep voor de Paydens Group en waarom hij ervoor koos om Orridge als inventarisatieleverancier te gebruiken.
Waarom gebruikte Paydens Orridge als inventarisatieleverancier?
Met een landgoed van 125 fysieke winkels en een e-commerce-activiteit is het van cruciaal belang dat we de voorraadniveaus nauwlettend beheren. We moeten, waar nodig, snel kunnen ingrijpen en problemen met overvoorraden of dode voorraden kunnen verminderen
In eerste instantie voerde Orridge inventarisaties uit voor ongeveer een derde van ons vermogen, maar na verloop van tijd, en dankzij de hoge kwaliteit van de dienstverlening en de uitstekende technologie die zij gebruiken, groeide dit uit tot het tellen van ons volledige vermogen. We werken al meer dan 40 jaar samen met Orridge.
Zou u Orridge aanbevelen aan andere apotheekgroepen?
Absoluut. Hun gebruik van technologie is het beste op de markt, waardoor ze nauwkeurige voorraadbestanden regel voor regel kunnen leveren. Maar wat net zo belangrijk was, ze boden een betrouwbare, responsieve en samenwerkende service.
Wat zijn de belangrijkste voordelen die u heeft behaald door het gebruik van Orridge?
Zoals bij alle bedrijven is het financiële eindejaar een belangrijk moment op onze kalender. dit is wanneer we voorspellen voor het komende jaar. Orridge kan taxaties en volledige elektronische aandelennoteringen op dezelfde dag mogelijk maken. Daarnaast leverden zij backofficegegevens om onze interne systemen te updaten.
Hoe zou u de dienstverlening samenvatten?
Net als andere detailhandelsbedrijven wordt de apotheeksector geconfronteerd met uitdagingen, waaronder het aanbieden van een waardevolle dienst. We moesten ervoor zorgen dat we voldoende voorraad hadden om aan de seizoensvraag en markttrends te kunnen voldoen.
Orridge heeft ons ondersteund bij het voldoen aan de eisen die aan ons bedrijf worden gesteld door middel van betrouwbaarheid, reactievermogen, nauwkeurigheid, kosteneffectiviteit en flexibiliteit.
Met behulp van hun uitstekende technologie ter ondersteuning van hun inventarisatie proces, ontvangen wij lijngegevens op dezelfde dag als de telling.
Andere gerelateerde casestudies
Onze dienstensectoren
Inventarisatie apotheek
Wij zijn gespecialiseerd in alle gebieden van de gezondheidszorg, van artsenpraktijken, ziekenhuizen en andere medische dienstverleners.
LEES MEERDetailhandel inventarisatie
Door uw retailvereisten als basis te gebruiken, maakt Orridge gebruik van onze operationele en technische expertise om een pakket op maat te leveren dat uw oorspronkelijke visie zal overtreffen.
LEES MEERControle van de toeleveringsketen
Orridge is de gespecialiseerde leverancier van supply chain management- en voorraadauditoplossingen, die u helpen de effectiviteit van deze processen te maximaliseren en tegelijkertijd tijd en uitgaven te verminderen.
LEES MEER