SAMENWERKING

Wij vroegen hun Retail Change, Delivery & Implementation Project Manager naar hun mening over onze dienstverlening.

“Het Orridge-team is in staat hun auditors te mobiliseren om ervoor te zorgen dat onze doelgroep wordt bereikt en een eersteklas service te leveren. Door samen te werken met onszelf en onze leveranciers zijn zij erin geslaagd om robuuste auditfunctionaliteit te ontwerpen en te implementeren binnen de tijdsbestekken van onze projecten. Ze hebben zich kunnen ontwikkelen naarmate onze eisen veranderden. De auditgegevens die zij verstrekken bieden ons een alomvattend en inzichtelijk beeld van de nauwkeurigheid van de levering en stellen ons in staat onze energie te richten op het oplossen van de problemen die de hoofdoorzaak vormen. Orridge communiceert voortdurend met ons en kan snel en efficiënt op uitdagingen reageren.”

Op het moment dat de genomineerde leveringen in de winkel aankomen, verzamelt het Orridge-team de leveringsinformatie van de chauffeur en uploadt deze naar ons eigen “Genius” -platform. De flexibiliteit van ons Genius-systeem heeft ons in staat gesteld een specifiek programma voor de coöperatie te ontwikkelen om de leveringscontroles mogelijk te maken en hen te voorzien van de gegevens die ze nodig hebben om het end-to-end “GreenLaning”-proces te beheren.

Nadat we de leveringsgegevens van de leverancier hebben geüpload, controleren we de fysieke leveringen en maken we een vergelijkingsrapport. Eventuele tekorten of meerleveringen worden gevalideerd door de chauffeur van de leverancier en ondertekend voor aanvaarding wanneer overeengekomen. De gegevens die we vastleggen, worden teruggestuurd naar de coöperatie voor verdere analyse en actie.

Onze auditors werken heel hard om ervoor te zorgen dat de bezorger niet langer aan de lijn blijft dan nodig is, en omdat we de leveringen alleen in een representatieve steekproef van winkels controleren, kunnen de meeste chauffeurs op een bepaalde dag gewoon langskomen en weggaan.

De voordelen:

  • Zorgt ervoor dat winkels zich kunnen concentreren op de belangrijkste klantgerichte taken
  • Audits uitgevoerd door onafhankelijke deskundige auditors
  • Minimale impact op winkel- of leveranciersactiviteiten
  • Directe feedback van auditresultaten, zodat waar mogelijk actie kan worden ondernomen
  • Meer aandacht voor de nauwkeurigheid van leveranciers
  • Snelle en effectieve communicatiekanalen tussen auditors, The Co-op en hun leveranciers

Onze rol

Orridge werkt al een aantal jaren samen met The Co-op en levert inventarisatiediensten voor het hele winkelaanbod. Het was deze langdurige relatie die ervoor zorgde dat The Coop in zee ging met het Orridge supply chain-team om hen te helpen bij het uitrollen van hun “Green-Laning”-programma.

De Coöperatie besefte dat er in de winkels veel tijd en moeite werd gestoken in het controleren van de leveringen van leveranciers die rechtstreeks aan de winkels leverden. Het concept van Green-Laning werd geïntroduceerd om deze taak uit te roeien, maar met een kleine onafhankelijke audit van de leveringen van deze leveranciers om hen de zekerheid te bieden dat de nauwkeurigheid van de leveringen van leveranciers niet verslechterde.