Optimalisatie van de toeleveringsketen
Orridge is de gespecialiseerde leverancier van supply chain management- en voorraadauditoplossingen, die u helpen de effectiviteit van deze processen te maximaliseren en tegelijkertijd tijd en uitgaven te verminderen.
Werken met industriële reuzen in heel Europa
Een efficiënte manier om voorraad te beheren binnen uw supply chain heeft veel voordelen voor zowel de leverancier als de klant. Bespaar tijd, minimaliseer de administratie en verlaag de kosten.
De voordelen
Een efficiënte manier om voorraad te beheren binnen uw supply chain heeft veel voordelen voor zowel de leverancier als de klant. Als u wilt weten hoe u tijd kunt besparen, de administratie kunt minimaliseren en de kosten kunt verlagen, bekijk dan de onderstaande voordelen.
Rijden en laten vallen
Leveringen worden veel sneller voltooid omdat u niet elke keer de voorraad hoeft te tellen. Hierdoor bespaart u tijd en kunnen chauffeurs goederen blijven distribueren.
Verbeter de nauwkeurigheid van bestellingen en picks
Het team van auditors van Orridge garandeert dat wat wordt geplukt nauwkeurig aansluit bij wat uw winkels nodig hebben.
Claims tot 90% verlaagd
Verbeter de nauwkeurigheid van uw voorraadaudits en logistieke processen door samen te werken met de snelle, betrouwbare en nauwkeurige teams van Orridge.
Lagere arbeidskosten
Door gebruik te maken van onze logistieke oplossingen kunt u de administratieve tijd van uw personeel drastisch verminderen, zodat zij zich kunnen concentreren op belangrijkere taken.
Bouw transparante en betrouwbare relaties op
Versterk uw relaties met zowel leveranciers als klanten door de betrouwbaarheid te vergroten en de betalings- en factuurefficiëntie te verbeteren.
Gebruik het als extra service om door te verkopen aan klanten
Onze oplossingen kunnen worden gebruikt als verkoopargument voor potentiële klanten, omdat de efficiëntie van onze service als een aantrekkelijk vooruitzicht zal worden gezien.
Onze Diensten
Kies nauwkeurigheidsaudits
Een onmisbare oplossing om vertrouwen te bieden in de nauwkeurigheid van de levering van uw magazijn naar uw eindgebruiker.
LEES MEERTe goeder trouw ontvangen
Good Faith Receiving (GFR) is een auditproces dat helpt de conventies van supply chain management in de detailhandel ter discussie te stellen.
LEES MEEREeuwigdurende inventaris
Orridge begrijpt dat magazijninventarisaties niet altijd mogelijk zijn vanwege de omvang, schaal en complexiteit van uw magazijn.
LEES MEERInventarisatie van magazijnen
Orridge begrijpt dat magazijn- en distributiecentra iets anders zijn dan tellen in winkels. Daarom bieden wij gespecialiseerde teams om tijdige en volledige audits mogelijk te maken.
LEES MEERDirect naar winkel
Orridge biedt een dienst aan waarmee deze leveringen van leverancier aan winkel routinematig kunnen worden gecontroleerd. Introduceer dit, elimineer de leveringscontroles in de winkel en accepteer ze in plaats daarvan op 'goede trouw'-basis.
LEES MEEROns team
Lorna Kat
Verkoop- en marketingmanager
Anthony Powell
Operationeel manager supply chain
Allison Wesley
Supply Chain Business Development-manager
Matt Benwell
Nationaal Sales Manager Supply Chain Services
Phil Wilson
Hoofd Supply Chain Services
Case Studies
Bekijk ons bewezen trackrecord
We werken samen met een lange lijst van de grootste bedrijven van Europa en bieden een scala aan diensten om hun inventarisatie- en logistieke behoeften te ondersteunen!
ONZE KLANTEN
Bekijk ons werk in de praktijk – Orridge heeft een duidelijke staat van dienst op het gebied van succes bij diverse Britse bedrijven.
Veelgestelde Vragen / FAQ
Wat krijg ik als ik gebruik maak van jullie diensten?
Orridge heeft ons eigen interne systeem ontwikkeld dat eenvoudig kan worden aangepast aan de behoeften van onze klanten. Wij werken samen met onze klanten om op maat gemaakte rapporten en datafeeds te ontwikkelen, zodat de informatie tijdig beschikbaar is. Ons gespecialiseerde supply chain-team heeft jarenlange ervaring met het werken in magazijnen en ondersteunt u om ervoor te zorgen dat u de juiste oplossing voor uw bedrijf krijgt.
Wie zijn Orridge Supply Chain Solutions?
Orridge Supply Chain Solutions is onderdeel van Orridge & Co, een van de grootste beursvennootschappen van Europa. Wij zijn gespecialiseerd in magazijninventarisbeheerdiensten en lopen voorop op het gebied van innovatieve oplossingen die tegemoetkomen aan het volledige scala aan behoeften op het gebied van voorraadbeheer.
Welke diensten biedt u aan?
Wij zijn gespecialiseerd in magazijnen diensten voor voorraadbeheer, vooral in de detailhandel, maar we hebben ook ervaring met het werken met klanten in de productie- en technologie-industrie. Onze kerndiensten zijn Nauwkeurigheid bij het plukken, In goed vertrouwen ontvangen audits, PI-telling en Van muur tot muur voorraad neemt.
Hoe weet ik of uw diensten voor mij zullen werken?
We begrijpen dat elke klant een andere operatie heeft en mogelijk andere behoeften heeft. Daarom zorgen we ervoor dat we al onze oplossingen op maat maken voor elke klant. Ons team van experts zal een oplossing ontwikkelen op basis van uw specifieke vereisten.
Wat zijn Good Faith Receiving (GFR)-audits?
Een van de manieren waarop detailhandelaren tijd, geld, administratie en middelen kunnen besparen, is door hun leveranciers in goed vertrouwen voorraden te laten leveren aan winkels of magazijnen (en niet handmatig alle inkomende leveringen te controleren). Om de nauwkeurigheid van de voorraad te garanderen, worden steekproefaudits uitgevoerd en wordt een nauwkeurigheidscijfer afgeleid.
Dit cijfer wordt gebruikt om de prestaties van de leverancier te meten en er worden passende kosten aan hem doorberekend – normaal gesproken a vermindering van de gehele kosten met het percentage van de onnauwkeurigheid (een prijsverlaging op basis van de mate van onnauwkeurigheid). Bijvoorbeeld een verlaging van de factuurwaarde met 5% waarbij slechts 95% nauwkeurigheid wordt bereikt.
Wat is pluknauwkeurigheid?
Dit is een service waarmee we het nauwkeurigheidsniveau van de leveringen die u ontvangt, kunnen bepalen. Dankzij de voordelen hiervan kunnen onze klanten gebieden van hun activiteiten identificeren die onder de vereiste norm vallen. Het nauwkeurigheidscijfer dat we leveren, kan u ook helpen de juiste kosten aan de juiste plaats toe te wijzen, of dit nu intern is of aan uw leveranciers.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve branche-inzichten, updates en speciale aanbiedingen rechtstreeks in uw inbox.
Als u op zoek bent naar Job Alerts, gebruik dan dit formulier niet, klik hier registreren.
Neem contact op
Geïnteresseerd om Orridge in te zetten als inventariseerder of in samenwerking met uw bestaande logistieke activiteiten? Vul het onderstaande formulier in en een lid van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op!