Optimalisatie van de toeleveringsketen

Orridge is de gespecialiseerde leverancier van supply chain management- en voorraadauditoplossingen, die u helpen de effectiviteit van deze processen te maximaliseren en tegelijkertijd tijd en uitgaven te verminderen.

tekenreeks(15) “rgba(0,3,119,0)”

Een efficiënte manier om voorraad te beheren binnen uw supply chain heeft veel voordelen voor zowel de leverancier als de klant. Bespaar tijd, minimaliseer de administratie en verlaag de kosten.

Rijden en laten vallen

Leveringen worden veel sneller voltooid omdat u niet elke keer de voorraad hoeft te tellen. Hierdoor bespaart u tijd en kunnen chauffeurs goederen blijven distribueren.

Verbeter de nauwkeurigheid van bestellingen en picks

Het team van auditors van Orridge garandeert dat wat wordt geplukt nauwkeurig aansluit bij wat uw winkels nodig hebben.

Claims tot 90% verlaagd

Verbeter de nauwkeurigheid van uw voorraadaudits en logistieke processen door samen te werken met de snelle, betrouwbare en nauwkeurige teams van Orridge.

Lagere arbeidskosten

Door gebruik te maken van onze logistieke oplossingen kunt u de administratieve tijd van uw personeel drastisch verminderen, zodat zij zich kunnen concentreren op belangrijkere taken.

Bouw transparante en betrouwbare relaties op

Versterk uw relaties met zowel leveranciers als klanten door de betrouwbaarheid te vergroten en de betalings- en factuurefficiëntie te verbeteren.

Gebruik het als extra service om door te verkopen aan klanten

Onze oplossingen kunnen worden gebruikt als verkoopargument voor potentiële klanten, omdat de efficiëntie van onze service als een aantrekkelijk vooruitzicht zal worden gezien.

Orridge

Ons team

Lorna Kat

Verkoop- en marketingmanager

Anthony Powell

Operationeel manager supply chain

Allison Wesley

Supply Chain Business Development-manager

Matt Benwell

Nationaal Sales Manager Supply Chain Services

Phil Wilson

Hoofd Supply Chain Services

We werken samen met een lange lijst van de grootste bedrijven van Europa en bieden een scala aan diensten om hun inventarisatie- en logistieke behoeften te ondersteunen!

Supply Chain

High Street Coffee Chain-Levering-Nauwkeurigheidscontroles

Een koffieketen in de grote winkelstraten had te kampen met grote leveringstekorten (en soms zelfs overleveringen) bij een van zijn belangrijkste leveranciers. Als bedrijf dat gespecialiseerd is in het beoordelen van de hoofdoorzaken van deze problemen, werd Orridge Supply Chain Services gevraagd om leveringsnauwkeurigheidscontroles uit te voeren om de betwiste claims te beoordelen.

Supply Chain

Casestudy over het beheer van magazijnen in de motorsport

Een bekend motorsportteam stond voor grote uitdagingen binnen hun magazijn/magazijn vanwege een inefficiënt Warehouse Management Systeem (WMS). Orridge Supply Chain Services werd ingeschakeld om het team te ondersteunen bij het volgen van auto-onderdelen van het circuit tot aan het magazijn.

Supply Chain

Wilko

Wilko is de leverancier van 23,000 betaalbare merk- en eigenmerkproducten van hoge kwaliteit, met een netwerk van meer dan 370 winkels, die wekelijks meer dan 4 miljoen klanten bedienen.

Orridge-inventarist scant voorraad
Supply Chain

Een stop

One Stop heeft meer dan 950 buurtwinkels in het Verenigd Koninkrijk en biedt werk aan meer dan 10,600 mensen. Sinds 2003 is One Stop een dochteronderneming van Tesco.

Supply Chain

Detailhandelaar in de Hoogstraat

Een grote detailhandelaar in de grote winkelstraten benaderde Orridge Supply Chain Services met een probleem van verwarring over waar en in welke mate er sprake is van voorraadonnauwkeurigheid binnen hun toeleveringsketen. Binnen hun bedrijf bestonden duidelijke meningsverschillen over de omvang van hun onnauwkeurigheid en de bron ervan. Het kwam erop neer dat hun beschikbaarheid in de schappen eronder leed.

Supply Chain

Hernieuwbare energie

Een gespecialiseerd ingenieursbureau dat zich richt op componenten voor hernieuwbare energie was op zoek naar een volledige inventarisatie van hun productportfolio. Het bedrijf breidt zijn aanbod aan klanten voortdurend uit en heeft een up-to-date overzicht nodig van alles wat zich momenteel in de voorraad bevindt.

ONZE KLANTEN

Bekijk ons ​​werk in de praktijk – Orridge heeft een duidelijke staat van dienst op het gebied van succes bij diverse Britse bedrijven.

Wat krijg ik als ik gebruik maak van jullie diensten?

Orridge heeft ons eigen interne systeem ontwikkeld dat eenvoudig kan worden aangepast aan de behoeften van onze klanten. Wij werken samen met onze klanten om op maat gemaakte rapporten en datafeeds te ontwikkelen, zodat de informatie tijdig beschikbaar is. Ons gespecialiseerde supply chain-team heeft jarenlange ervaring met het werken in magazijnen en ondersteunt u om ervoor te zorgen dat u de juiste oplossing voor uw bedrijf krijgt.

Wie zijn Orridge Supply Chain Solutions?

Orridge Supply Chain Solutions is onderdeel van Orridge & Co, een van de grootste beursvennootschappen van Europa. Wij zijn gespecialiseerd in magazijninventarisbeheerdiensten en lopen voorop op het gebied van innovatieve oplossingen die tegemoetkomen aan het volledige scala aan behoeften op het gebied van voorraadbeheer.

Welke diensten biedt u aan?

Wij zijn gespecialiseerd in magazijnen diensten voor voorraadbeheer, vooral in de detailhandel, maar we hebben ook ervaring met het werken met klanten in de productie- en technologie-industrie. Onze kerndiensten zijn Nauwkeurigheid bij het plukken, In goed vertrouwen ontvangen audits, PI-telling en Van muur tot muur voorraad neemt.

Hoe weet ik of uw diensten voor mij zullen werken?

We begrijpen dat elke klant een andere operatie heeft en mogelijk andere behoeften heeft. Daarom zorgen we ervoor dat we al onze oplossingen op maat maken voor elke klant. Ons team van experts zal een oplossing ontwikkelen op basis van uw specifieke vereisten.

Wat zijn Good Faith Receiving (GFR)-audits?

Een van de manieren waarop detailhandelaren tijd, geld, administratie en middelen kunnen besparen, is door hun leveranciers in goed vertrouwen voorraden te laten leveren aan winkels of magazijnen (en niet handmatig alle inkomende leveringen te controleren). Om de nauwkeurigheid van de voorraad te garanderen, worden steekproefaudits uitgevoerd en wordt een nauwkeurigheidscijfer afgeleid.

Dit cijfer wordt gebruikt om de prestaties van de leverancier te meten en er worden passende kosten aan hem doorberekend – normaal gesproken a vermindering van de gehele kosten met het percentage van de onnauwkeurigheid (een prijsverlaging op basis van de mate van onnauwkeurigheid). Bijvoorbeeld een verlaging van de factuurwaarde met 5% waarbij slechts 95% nauwkeurigheid wordt bereikt.

Wat is pluknauwkeurigheid?

Dit is een service waarmee we het nauwkeurigheidsniveau van de leveringen die u ontvangt, kunnen bepalen. Dankzij de voordelen hiervan kunnen onze klanten gebieden van hun activiteiten identificeren die onder de vereiste norm vallen. Het nauwkeurigheidscijfer dat we leveren, kan u ook helpen de juiste kosten aan de juiste plaats toe te wijzen, of dit nu intern is of aan uw leveranciers.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Als u op zoek bent naar Job Alerts, gebruik dan dit formulier niet, klik hier registreren.

Neem contact op