magazijnmedewerkers inventariseren

Ontvangen in goed vertrouwen (GFR)

Een revolutie in het incheckproces voor de levering van leveranciers, waardoor u en uw leveranciers aanzienlijke tijd en geld besparen

De basis van Good Faith Receiving (GFR)

Zijn uw medewerkers wekelijks uren bezig met het controleren van leveranciersleveringen die vrijwel altijd correct zijn?

Soms kan het aanvoelen als een volkomen onnodige taak, vooral als u in een omgeving werkt met meerdere leveringen per week of zelfs per dag – dat is wat GFR hier oplost. Bekijk onze snelle en eenvoudige animatie om u precies te laten zien hoe het werkt!

Hoe werkt het?

01

Uw leveringen worden in de hele toeleveringsketen verschillende keren gecontroleerd en als uw personeel dit komt doen, kan het een dure en onnodige taak lijken. Af en toe kom je een levering tegen die niet helemaal klopt, maar dan is het aan jou om contact op te nemen met de leverancier, een aparte leverdatum af te spreken of de afgesproken betaling te wijzigen.

02

Deze steekproefcontroles worden vervolgens geëxtrapoleerd om een ​​globaal inzicht te krijgen in de volledige levering. GFR gaat niet over het volledig stoppen van het controleproces of het verwijderen van gevestigde conventies. Het gaat om het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van de uitgaven, zodat u zich kunt concentreren op belangrijkere aspecten van uw bedrijf, terwijl de leveringen probleemloos worden afgehandeld.

03

GFR is ontworpen om de noodzaak van dit proces weg te nemen, waardoor zowel u als uw leverancier kostbare tijd en geld worden bespaard doordat u uw voorraad ontvangt zonder grondige controle. Hoewel dit misschien een vreemd proces lijkt, zullen onze hoogopgeleide auditors steekproefsgewijs leveringen controleren en u en uw leveranciers voorzien van de hulpmiddelen die u nodig hebt om het proces voort te zetten.

04

Orridge kan u de ondersteuning bieden om u door het installatieproces te begeleiden, inclusief leveranciersbetrokkenheid, business case-analyse en ondersteuning op locatie.

Verbeter de nauwkeurigheid van bestellingen en picks

Het team van auditors van Orridge garandeert dat wat wordt geplukt nauwkeurig aansluit bij wat uw winkels nodig hebben.

Claims tot 90% verlaagd

Verbeter de nauwkeurigheid van uw voorraadaudits en logistieke processen door samen te werken met de snelle, betrouwbare en nauwkeurige teams van Orridge.

Lagere arbeidskosten

Door gebruik te maken van onze logistieke oplossingen kunt u de administratieve tijd van uw personeel drastisch verminderen, zodat zij zich kunnen concentreren op belangrijkere taken.

Bouw transparante en betrouwbare relaties op

Versterk uw relaties met zowel leveranciers als klanten door de betrouwbaarheid te vergroten en de betalings- en factuurefficiëntie te verbeteren.

RETAILRISICOPODCAST

DE BELANGRIJKSTE VOORDELEN VAN ONTVANGST TE GOED GELOOF VOOR LEVERANCIERS EN DETAILHANDELAARS

We werken samen met een lange lijst van de grootste bedrijven van Europa en bieden een scala aan diensten om hun inventarisatie- en logistieke behoeften te ondersteunen!

Supply Chain

High Street Coffee Chain-Levering-Nauwkeurigheidscontroles

Een koffieketen in de grote winkelstraten had te kampen met grote leveringstekorten (en soms zelfs overleveringen) bij een van zijn belangrijkste leveranciers. Als bedrijf dat gespecialiseerd is in het beoordelen van de hoofdoorzaken van deze problemen, werd Orridge Supply Chain Services gevraagd om leveringsnauwkeurigheidscontroles uit te voeren om de betwiste claims te beoordelen.

Supply Chain

Casestudy over het beheer van magazijnen in de motorsport

Een bekend motorsportteam stond voor grote uitdagingen binnen hun magazijn/magazijn vanwege een inefficiënt Warehouse Management Systeem (WMS). Orridge Supply Chain Services werd ingeschakeld om het team te ondersteunen bij het volgen van auto-onderdelen van het circuit tot aan het magazijn.

Supply Chain

Wilko

Wilko is de leverancier van 23,000 betaalbare merk- en eigenmerkproducten van hoge kwaliteit, met een netwerk van meer dan 370 winkels, die wekelijks meer dan 4 miljoen klanten bedienen.

Orridge-inventarist scant voorraad
Supply Chain

Een stop

One Stop heeft meer dan 950 buurtwinkels in het Verenigd Koninkrijk en biedt werk aan meer dan 10,600 mensen. Sinds 2003 is One Stop een dochteronderneming van Tesco.

Supply Chain

Detailhandelaar in de Hoogstraat

Een grote detailhandelaar in de grote winkelstraten benaderde Orridge Supply Chain Services met een probleem van verwarring over waar en in welke mate er sprake is van voorraadonnauwkeurigheid binnen hun toeleveringsketen. Binnen hun bedrijf bestonden duidelijke meningsverschillen over de omvang van hun onnauwkeurigheid en de bron ervan. Het kwam erop neer dat hun beschikbaarheid in de schappen eronder leed.

Supply Chain

Hernieuwbare energie

Een gespecialiseerd ingenieursbureau dat zich richt op componenten voor hernieuwbare energie was op zoek naar een volledige inventarisatie van hun productportfolio. Het bedrijf breidt zijn aanbod aan klanten voortdurend uit en heeft een up-to-date overzicht nodig van alles wat zich momenteel in de voorraad bevindt.

REVIEWS

Handmatige leveringscontroles waren een van de meest tijdrovende en onaangenaamste processen die we ooit hebben moeten uitvoeren, en Orridge heeft de manier waarop we dit aanpakken volledig gerevolutioneerd. Ze hebben ons een op maat gemaakte service geboden die snel en eenvoudig op te zetten was, de relaties met leveranciers heeft helpen verbeteren en ons heeft bespaard op operationele kosten.
Service Operations Manager
Een stop Modern_One_Stop_logo_LARGE
Orridge
Net als andere detailhandelsbedrijven wordt de apotheeksector geconfronteerd met uitdagingen, waaronder het aanbieden van een waardevolle dienst. We moesten ervoor zorgen dat we voldoende voorraad hadden om aan de seizoensvraag en markttrends te kunnen voldoen. Orridge ondersteunde ons bij het voldoen aan de eisen die aan ons bedrijf werden gesteld door middel van betrouwbaarheid, reactievermogen, nauwkeurigheid, kosteneffectiviteit en flexibiliteit. Door gebruik te maken van hun uitstekende technologie ter ondersteuning van hun inventarisatieproces, ontvangen we lijngegevens op dezelfde dag als de telling.
Managing Director
Paydens Paydens-Logo-Resize-v2
Orridge
Bij eerdere leveranciers ontdekten we dat er regelmatig tegenstrijdigheden waren in hun rapportage; items werden door de inventarisaars gemist en niet verantwoord. Orridge heeft ons een oplossing geboden waardoor onze inventarisaties nu sneller en nauwkeuriger zijn geworden, en vaak zonder enige discrepanties. Orridge biedt ons topnauwkeurigheid.
Audit Manager
ALLE HEILIGEN alle heiligen
Orridge

ONZE KLANTEN

Bekijk ons ​​werk in de praktijk – Orridge heeft een duidelijke staat van dienst op het gebied van succes bij diverse Britse bedrijven.

Wat krijg ik als ik gebruik maak van jullie diensten?

Orridge heeft ons eigen interne systeem ontwikkeld dat eenvoudig kan worden aangepast aan de behoeften van onze klanten. Wij werken samen met onze klanten om op maat gemaakte rapporten en datafeeds te ontwikkelen, zodat de informatie tijdig beschikbaar is. Ons gespecialiseerde supply chain-team heeft jarenlange ervaring met het werken in magazijnen en ondersteunt u om ervoor te zorgen dat u de juiste oplossing voor uw bedrijf krijgt.

Wie zijn Orridge Supply Chain Solutions?

Orridge Supply Chain Solutions is onderdeel van Orridge & Co, een van de grootste beursvennootschappen van Europa. Wij zijn gespecialiseerd in magazijninventarisbeheerdiensten en lopen voorop op het gebied van innovatieve oplossingen die tegemoetkomen aan het volledige scala aan behoeften op het gebied van voorraadbeheer.

Welke diensten biedt u aan?

Wij zijn gespecialiseerd in magazijnen diensten voor voorraadbeheer, vooral in de detailhandel, maar we hebben ook ervaring met het werken met klanten in de productie- en technologie-industrie. Onze kerndiensten zijn Nauwkeurigheid bij het plukken, In goed vertrouwen ontvangen audits, PI-telling en Van muur tot muur voorraad neemt.

Hoe weet ik of uw diensten voor mij zullen werken?

We begrijpen dat elke klant een andere operatie heeft en mogelijk andere behoeften heeft. Daarom zorgen we ervoor dat we al onze oplossingen op maat maken voor elke klant. Ons team van experts zal een oplossing ontwikkelen op basis van uw specifieke vereisten.

Wat zijn Good Faith Receiving (GFR)-audits?

Een van de manieren waarop detailhandelaren tijd, geld, administratie en middelen kunnen besparen, is door hun leveranciers in goed vertrouwen voorraden te laten leveren aan winkels of magazijnen (en niet handmatig alle inkomende leveringen te controleren). Om de nauwkeurigheid van de voorraad te garanderen, worden steekproefaudits uitgevoerd en wordt een nauwkeurigheidscijfer afgeleid.

Dit cijfer wordt gebruikt om de prestaties van de leverancier te meten en er worden passende kosten aan hem doorberekend – normaal gesproken a vermindering van de gehele kosten met het percentage van de onnauwkeurigheid (een prijsverlaging op basis van de mate van onnauwkeurigheid). Bijvoorbeeld een verlaging van de factuurwaarde met 5% waarbij slechts 95% nauwkeurigheid wordt bereikt.

Wat is pluknauwkeurigheid?

Dit is een service waarmee we het nauwkeurigheidsniveau van de leveringen die u ontvangt, kunnen bepalen. Dankzij de voordelen hiervan kunnen onze klanten gebieden van hun activiteiten identificeren die onder de vereiste norm vallen. Het nauwkeurigheidscijfer dat we leveren, kan u ook helpen de juiste kosten aan de juiste plaats toe te wijzen, of dit nu intern is of aan uw leveranciers.

[contact-form-7 id=”b63d7ce” title=”Nieuwsbrief”]

Contact