Ontvangen in goed vertrouwen (GFR)
Een revolutie in het incheckproces voor de levering van leveranciers, waardoor u en uw leveranciers aanzienlijke tijd en geld besparen
De basis van Good Faith Receiving (GFR)
Zijn uw medewerkers wekelijks uren bezig met het controleren van leveranciersleveringen die vrijwel altijd correct zijn?
Soms kan het aanvoelen als een volkomen onnodige taak, vooral als u in een omgeving werkt met meerdere leveringen per week of zelfs per dag – dat is wat GFR hier oplost. Bekijk onze snelle en eenvoudige animatie om u precies te laten zien hoe het werkt!
Hoe werkt het?
Uw leveringen worden in de hele toeleveringsketen verschillende keren gecontroleerd en als uw personeel dit komt doen, kan het een dure en onnodige taak lijken. Af en toe kom je een levering tegen die niet helemaal klopt, maar dan is het aan jou om contact op te nemen met de leverancier, een aparte leverdatum af te spreken of de afgesproken betaling te wijzigen.
Deze steekproefcontroles worden vervolgens geëxtrapoleerd om een globaal inzicht te krijgen in de volledige levering. GFR gaat niet over het volledig stoppen van het controleproces of het verwijderen van gevestigde conventies. Het gaat om het verbeteren van de efficiëntie en het verlagen van de uitgaven, zodat u zich kunt concentreren op belangrijkere aspecten van uw bedrijf, terwijl de leveringen probleemloos worden afgehandeld.
GFR is ontworpen om de noodzaak van dit proces weg te nemen, waardoor zowel u als uw leverancier kostbare tijd en geld worden bespaard doordat u uw voorraad ontvangt zonder grondige controle. Hoewel dit misschien een vreemd proces lijkt, zullen onze hoogopgeleide auditors steekproefsgewijs leveringen controleren en u en uw leveranciers voorzien van de hulpmiddelen die u nodig hebt om het proces voort te zetten.
Orridge kan u de ondersteuning bieden om u door het installatieproces te begeleiden, inclusief leveranciersbetrokkenheid, business case-analyse en ondersteuning op locatie.
Andere gerelateerde diensten
Wij zijn actief in het Verenigd Koninkrijk en het vasteland van Europa en bieden op maat gemaakte inventarisatie- en supply chain-oplossingen, inclusief kernlijnaudits, ontvangst te goeder trouw en beschikbaarheid in de schappen, voor een reeks belangrijke marktsectoren.
Eeuwigdurende inventaris
Orridge begrijpt dat magazijninventarisaties niet altijd mogelijk zijn vanwege de omvang, schaal en complexiteit van uw magazijn.
LEES MEERKies nauwkeurigheidscontroles
Een onmisbare oplossing om vertrouwen te bieden in de nauwkeurigheid van de levering van uw magazijn naar uw eindgebruiker.
LEES MEERInventarisatie van magazijnen
Orridge begrijpt dat magazijn- en distributiecentra iets anders zijn dan tellen in winkels. Daarom bieden wij gespecialiseerde teams om tijdige en volledige audits mogelijk te maken.
LEES MEERDirect naar winkel
Orridge biedt een dienst aan waarmee deze leveringen van leverancier aan winkel routinematig kunnen worden gecontroleerd. Introduceer dit, elimineer de leveringscontroles in de winkel en accepteer ze in plaats daarvan op 'goede trouw'-basis.
LEES MEERDe voordelen
Met Good Faith Receiving kunt u tijd besparen, de administratie minimaliseren en de kosten verlagen.
Ontdek waarom u de principes van Good Faith Receiving binnen uw bedrijf zou moeten integreren.
Verbeter de nauwkeurigheid van bestellingen en picks
Het team van auditors van Orridge garandeert dat wat wordt geplukt nauwkeurig aansluit bij wat uw winkels nodig hebben.
Claims tot 90% verlaagd
Verbeter de nauwkeurigheid van uw voorraadaudits en logistieke processen door samen te werken met de snelle, betrouwbare en nauwkeurige teams van Orridge.
Lagere arbeidskosten
Door gebruik te maken van onze logistieke oplossingen kunt u de administratieve tijd van uw personeel drastisch verminderen, zodat zij zich kunnen concentreren op belangrijkere taken.
Bouw transparante en betrouwbare relaties op
Versterk uw relaties met zowel leveranciers als klanten door de betrouwbaarheid te vergroten en de betalings- en factuurefficiëntie te verbeteren.
RETAILRISICOPODCAST
DE BELANGRIJKSTE VOORDELEN VAN ONTVANGST TE GOED GELOOF VOOR LEVERANCIERS EN DETAILHANDELAARS
Orridge heeft een voortrekkersrol gespeeld bij de ontwikkeling van het concept en de levering van GFR-auditoplossingen. Beluister hieronder de podcast op Vimeo:
Case Studies
Bekijk ons bewezen trackrecord
We werken samen met een lange lijst van de grootste bedrijven van Europa en bieden een scala aan diensten om hun inventarisatie- en logistieke behoeften te ondersteunen!
REVIEWS
Liam Wagstaff
Service Operations Manager
Alexander George Betaal
Managing Director
Paul Walker
Audit Manager
ONZE KLANTEN
Bekijk ons werk in de praktijk – Orridge heeft een duidelijke staat van dienst op het gebied van succes bij diverse Britse bedrijven.
Veelgestelde Vragen / FAQ
Wat krijg ik als ik gebruik maak van jullie diensten?
Orridge heeft ons eigen interne systeem ontwikkeld dat eenvoudig kan worden aangepast aan de behoeften van onze klanten. Wij werken samen met onze klanten om op maat gemaakte rapporten en datafeeds te ontwikkelen, zodat de informatie tijdig beschikbaar is. Ons gespecialiseerde supply chain-team heeft jarenlange ervaring met het werken in magazijnen en ondersteunt u om ervoor te zorgen dat u de juiste oplossing voor uw bedrijf krijgt.
Wie zijn Orridge Supply Chain Solutions?
Orridge Supply Chain Solutions is onderdeel van Orridge & Co, een van de grootste beursvennootschappen van Europa. Wij zijn gespecialiseerd in magazijninventarisbeheerdiensten en lopen voorop op het gebied van innovatieve oplossingen die tegemoetkomen aan het volledige scala aan behoeften op het gebied van voorraadbeheer.
Welke diensten biedt u aan?
Wij zijn gespecialiseerd in magazijnen diensten voor voorraadbeheer, vooral in de detailhandel, maar we hebben ook ervaring met het werken met klanten in de productie- en technologie-industrie. Onze kerndiensten zijn Nauwkeurigheid bij het plukken, In goed vertrouwen ontvangen audits, PI-telling en Van muur tot muur voorraad neemt.
Hoe weet ik of uw diensten voor mij zullen werken?
We begrijpen dat elke klant een andere operatie heeft en mogelijk andere behoeften heeft. Daarom zorgen we ervoor dat we al onze oplossingen op maat maken voor elke klant. Ons team van experts zal een oplossing ontwikkelen op basis van uw specifieke vereisten.
Wat zijn Good Faith Receiving (GFR)-audits?
Een van de manieren waarop detailhandelaren tijd, geld, administratie en middelen kunnen besparen, is door hun leveranciers in goed vertrouwen voorraden te laten leveren aan winkels of magazijnen (en niet handmatig alle inkomende leveringen te controleren). Om de nauwkeurigheid van de voorraad te garanderen, worden steekproefaudits uitgevoerd en wordt een nauwkeurigheidscijfer afgeleid.
Dit cijfer wordt gebruikt om de prestaties van de leverancier te meten en er worden passende kosten aan hem doorberekend – normaal gesproken a vermindering van de gehele kosten met het percentage van de onnauwkeurigheid (een prijsverlaging op basis van de mate van onnauwkeurigheid). Bijvoorbeeld een verlaging van de factuurwaarde met 5% waarbij slechts 95% nauwkeurigheid wordt bereikt.
Wat is pluknauwkeurigheid?
Dit is een service waarmee we het nauwkeurigheidsniveau van de leveringen die u ontvangt, kunnen bepalen. Dankzij de voordelen hiervan kunnen onze klanten gebieden van hun activiteiten identificeren die onder de vereiste norm vallen. Het nauwkeurigheidscijfer dat we leveren, kan u ook helpen de juiste kosten aan de juiste plaats toe te wijzen, of dit nu intern is of aan uw leveranciers.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve branche-inzichten, updates en speciale aanbiedingen rechtstreeks in uw inbox.
[contact-form-7 id=”b63d7ce” title=”Nieuwsbrief”]
Contact
Geïnteresseerd om Orridge in te zetten als inventariseerder of in samenwerking met uw bestaande logistieke activiteiten? Vul het onderstaande formulier in en een lid van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op!